עיצוב פנים בירושלים: להשקיע בחדרים השונים

עיצוב פנים בירושלים הינו תהליך עבודה יצירתי השם את הדגש על נוחות ויופי בכל חדר וחדר בבית. בין אם אתם מתכננים לעבור לבית חדש ובין אם אתם מעוניינים לשדרג את הדירה בה אתם גרים כרגע, מומלץ לשתף פעולה עם מעצבת הפנים רונית פלטי. החל מסלון חמים אל מול האח, מטבח יוקרתי ומונגש ועד עיצוב חדר הילדים שישקף את אופיים השובב – כדי ליהנות מהמרחב האישי שלכם, כל שעליכם לעשות הוא לקבוע פגישת ייעוץ, לפתוח את הראש לרעיונות חדשים ולהתחיל במסע לעבר עתיד ורוד ויפיפה.

 

עיצוב פנים של בית או דירה הוא מסע המתחיל בבחירת החדר הזקוק לעזרה הדחופה ביותר:

  • עיצוב המטבח – מדובר במרכז הכובד של כל בית ודירה. הרי בחדר זה אנו מכינים את הכריך לילדים ומבשלים עבורם את ארוחת הערב. במקביל לפונקציונליות הרבה שלו, מומלץ לשדרג את המטבח ולהדגיש גם את האסתטיקה שבו. הרי החיים שלנו לא סובבים אך ורק סביב אוכל – חשוב גם ליהנות מהסביבה שלנו בה אנחנו נמצאים! בשל כך, חשוב ביותר לעצב מחדש את המטבח: החל מבחירת אריחים מיוחדים, שולחנות עשויים עץ, כסאות אטרקטיביים ונוחים לצד פריטים נוספים – מדובר במשימה מורכבת אך מהנה.
  • עיצוב הסלון – מדי ערב, כאשר אנו חוזרים לביתנו, אנו נהנים לצפות בטלוויזיה או לשוחח עם קרובי המשפחה בסלון. אין ספק שמדובר בחדר חשוב בכל בית ודירה; חדר המלכד את המשפחה והחברים. בשל כך, מומלץ לרענן חלל זה אחת לכמה שנים. החל מבחירת הריהוט, המיקום שלו בתוך הסלון והאם עליו לפנות כלפי הטלוויזיה או לא, לצד בחירת הצבעים של הקירות והווילונות – אלמנטים אלו ואחרים מומלץ לבחור בסיועו של מעצב פנים; בעל מקצוע המשמש כיד מכוונת לעבר התוצאה הרצויה.

 

להעניק יחס אישי ללקוחות

על עיצוב פנים מקצועי להציג קונספט אחיד, פונקציונלי ואסתטי. בשל כך, כאשר אתם מתחילים בתכנון משימה זו, יש לפנות אל מעצבת הפנים רונית פלטי, המתמחה בעיצוב פנים של בתים ועסקים. אשמח ללוות אתכם במסע מרגש זה: החל מבחירת החדר הזקוק לריענון, גיבוש הקונספט העיצובי לצד בחירת חומרי הגלם הנדרשים. כל זאת, תוך מתן יחס אישי ואדיב לכל לקוח ולקוחה.

צור איתנו קשר:

054-8327336

לקבלת המתנה מלאו פרטים:

בנייה וקידום אתרים בנייה וקידום אתרים
דילוג לתוכן