מעצבת פנים בירושלים: לדון בנקודות החשובות

עבודתה של מעצבת פנים בירושלים היא משמעותית: בין אם מדובר בחנות יוקרתית, משרד חדש בתחום ההיי טק או שמא מדובר בבית יוקרתי אליו אתם מתכננים לעבור, כדי שהחדרים השונים ישקפו את האופי שלכם היטב מומלץ לשתף פעולה עם מעצבת הפנים רונית פלטי. החל מפגישת הייעוץ, גיבוש תכנית העיצוב ועד הוצאתה אל הפועל – אשמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם את עבודת העיצוב המקצועית והאיכותית ביותר.

 

מצאתם את נכס חלומותיכם? בשעה טובה! כעת, עומדת בפניכם משימה מורכבת לא פחות: עיצוב החדרים השונים כך שהם ייצגו אתכם באופן המיטבי ביותר. תהליך זה הינו משמעותי ביותר; מסע מרגש בסיומו תיצרו הרמוניה ויזואלית במרחב האישי שלכם. בשל חשיבותה של המשימה, מומלץ לא לבצע זאת לבדכם – להיפך. שיתוף פעולה מקצועי עם מעצבת פנים יתרום רבות לנראות של הבית או העסק החדש. לאורך פגישת הייעוץ עם מעצבת הפנים, יהיה עליכם לדון במספר נושאים מרכזיים:

  • מתכננים לעבור לבית יוקרתי בעל 4 או 5 חדרים? בין אם מדובר בסלון, חדרי השינה של ההורים ושל הילדים לצד חדר האמבטיה והמרפסת – כדי להעניק לכל חדר את האמירה האישית שלו, יש לבחור את גוון צבע הקירות של כל חדר, סוגי החיפויים המומלצים, הריהוט שיקשט את החדרים לצד היבטים חשובים אחרים.
  • פותחים חנות או משרד חדש? כדי שהעובדים והלקוחות ירגישו נוח בעת שהותם בחלל זה, על כל חדר וחדר להציג קונספט עיצובי אחיד, מעניין ואסתטי שייצג היטב את אופי השירותים שאתם מעניקים.

 

להציג אמירה אישית בכל חדר

עוברים לבית חדש? מרחיבים את העסק? בהצלחה! כדי ליצור אווירה נעימה ומעוצבת בחללים אלו, נמליץ לכם לשתף פעולה עם מעצבת הפנים רונית פלטי. לאורך תהליך העבודה המרתק, תזכו לאוזן קשבת, יחס אישי, ייעוץ מקצועי כמו גם שירותי הום סטייליניג חדשניים ומיוחדים.

 

צור איתנו קשר:

054-8327336

לקבלת המתנה מלאו פרטים:

בנייה וקידום אתרים בנייה וקידום אתרים
דילוג לתוכן